niedziela, 12 kwietnia 2015

Pink powder dress

Witajcie kochani !
Look pochodzi ze wczorajszego dnia. Jest typowo letni. Pogoda świetnie nam dopisała, mnóstwo słońca i 20 stopni. Po prostu cudownie.
Jestem osobą o sylwetce gruszki i zawsze odrzucałam fasony spódnic czy sukienek rozkloszowanych. Wydawało mi się, że ze względu na typ mojej figury będą mnie strasznie pogrubiać. Jednakże wcale to nie prawda. Ładnie maskują dolne partie ciała. W tego typu sukienkach czuje się bardzo dobrze.
W dzisiejszym zestawie główna rola należy do pudrowej sukienki. Pudrowe kolory od dawna są modnymi odcieniami w sezonie wiosna/lato. Dobrałam do zestawu dodatki w czarnym.
Mam nadzieje że look przypadnie wam do gustu.













Sukienka: Sin-say
Torebka: Primark
Kolia: Iloko
Koturny: Centro

BUZIAKI :***

2 komentarze: