niedziela, 26 kwietnia 2015

Spring black look

Witajcie kochani ;)
Tak pięknie jest w Krakowie. Słońce i relax na świeżym powietrzu to najlepsze spędzanie swego wolnego czasu. Niestety ja podczas tak pięknej pogody, musiałam iść do pracy. Jednakże dzisiaj wolnę, wiec czas na odpoczynek w równie piękny dzień. Dzisiaj przygotowałam dla was look w czerni.
Czarne skóropodobne spodnie połączyłam z przewiewną bluzeczką w kropki,wykończoną koronka. Na wierzch katana w kolorze pomarańczu. Stylizacje dopełniłam sztybletami ze złotymi dodatkami,czarną torebką i oczywiście delikatnym złotym łańcuszkiem.Ostatnio przyznam szczerze, że delikatna biżuteria stała się moim numerem 1. Oczywiście ustąpiła miejsca, ulubionym przeze mnie masywnym kolią. 
Mam nadzieje że stylizacja przypadnie wam do gustu ;)

















Top: New Yorker
Legginsy: Inna
Katana: Bershka
Sztyblety: Primark
Torebka: Prezent
Kolczyki: SIX

BUZIAKI :***

4 komentarze:

  1. Kurteczka super, fajnie rozjaśnia resztę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor! Cudowne groszki!
    Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ Zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodziutka jest ta różowa kurteczka :P

    OdpowiedzUsuń