czwartek, 23 kwietnia 2015

Spring look

Witajcie kochani ;)
Nareszcie mamy wiosnę w pełnej okazałości. Dużo słońca,lekki wiaterek -jednym słowem idealny czas na odpoczynek w mieście bądż też poza nim. Dzisiaj znów jak w poprzedniej stylizacji główna rola należy do pudrowego różu. Przyznam szczerze, że kiedyś w ogóle nie byłam przekonana do tego koloru, aczkolwiek gusta się zmieniają. Teraz pastelowe kolory,a przede wszystkim odcienie różu i niebieskiego są nieodłączną barwą w mojej garderobie.
Dzisiejszy look jest raczej na codzień, do szkoły,na uczelnie czy też na miasto. Pudrowe spodnie wraz z marynarką przełamałam odcieniem niebieskim zarówno jeśli chodzi o T-shirt i torebkę. A jeśli chodzi o złote dodatki coraz częściej stają się nieodłącznym elementem moich stylizacji. 
Mam nadzieje że taki zestaw przypadnie wam do gustu.
















Spodnie: Sinsay
T-shirt: f&f
Marynarka: Sinsay
Torebka: Primark

BUZIAKI:***

5 komentarzy:

  1. rewelacyjny look.
    bardzo mi się podoba takie połączenie.

    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się spodnie choć wolałabym je w czerni...
    a co do złotych dodatków - również kocham! <3
    Pięknie wyglądasz :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny zestaw, może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń