czwartek, 28 maja 2015

Denim midi skirt

Witajcie kochani ;)
Za oknami było szaro i pochmurno. Tak właśnie jest od paru dni w Krakowie. Pogoda nie napawa optymizmem do niczego. Jednakże  już niebawem pogoda ma się u nas zmienić. Słońce, powyżej 20 stopni to coś czym będziemy się cieszyć już od weekendu.Tymczasem ja już jestem na ostatniej prostej z moim licencjatem. W następnym tygodniu oddaje wersję ostateczną i zobaczymy co to będzie. Mam nadzieje że wszystko będzie w porządku.

A dzisiejsza stylizacja jest stylizacją bardzo kobiecą i powiedziałabym na co dzień, nawet do biura bym powiedziała. Kolejna rzecz, do której się przekonałam to właśnie ołówkowa spódnica. Obecny model, który mam jest wykonany z elastycznego jeansu, z zameczkiem z tyłu. Przyznam szczerze że bardzo kobieco i komfortowo się w niej czuje. Cudownie podkreśla kobiece kształty. Do takiej spódnicy można dobrać wiele bluzek,ja dobrałam lekki biały sweterek. Do tego szpilki w kolorze niebieskim i moja ulubiona torebka Black& white. Dopełnieniem są dodatki niebiesko złote m.in kolia oraz branzoletki.

Co sądzicie o tej stylizacji ? ;)
Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach :)













Sweterek: Terranova
Spódnica: Bershka
Torebka: Primark
Szpilki: Deichmann
Kolia: Centro

BUZIAKI :***


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna całość, wszystko fajnie ze sobą współgra :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna ta spódniczka! Od razu musiałam sprawdzić gdzie ja kupiłaś :-) Lubię dżinsowe, zwłaszcza jasne i ołówkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń