niedziela, 17 maja 2015

Rossmann częśc 3-lakiery i pomadki

Witajcie kochani ;)
Dziś przygotowałam dla was ostatni post z kosmetykami z wyprzedażowego szału w rossmann .Tym razem zaopatrzyłam się w lakiery do paznokci i pomadki powiedziałabym nawilżające do ust ;)
A wy co kupiłyście w ostatnim tygodniu promocjii ? Może chcecie sie podzielić także recenzjami kosmetyków? Czekam na wasze opinię pod postem :)


Lakiery Lovely

Ogólnie lakiery z tej firmy są bardzo dobre,nie kupuje ich często aczkolwiek spełniają swoją rolę.
Jesli chodzi o paletę moich lakierów to z reguły używam bardzo kolorowych. Nie jestem zwolenniczką barw stonowanych,choć wiadomo zawsze powinno się jakieś mieć. 
Lakier Lovely Butterfly colors stał się moim ulubionym. Ma świetny,odblaskowy odcień różu.Jeżeli chodzi o krycie to po 2 warstwach uzyskamy pożądany odcień różu. Trwałość oceniam na 4-5 dni.
Lovely matte top coat okazał się również strzałem w 10! Ogromny plus za schniecie w parę sekund. Matowe paznokcie wyglądają swietnie w każdym kolorze.
Lovely classic to lakier, którego raczej nie używam na codzien. Bardziej przyda się do pracy. Trwałość to 4 dni. Ma fajny perłowy odcień.


Lakiery WIBO 

Wibo gel like top coat. Przyznam szczerze że nabłyszcza świetne. Nie spodziewałabym się że mogę otrzymać takie nabłyszczenie lakierem za niewielką cenę. Faktycznie żelowa konsystencja jest idealna,dobrze się rozprowadza i co najważniejsze daje zamierzony efekt.
Wibo Hello summer niestety jeszcze nie testowałam lakieru. Aczkolwiek napewno to zrobię w najbliższym czasie. Ale powiem wam że kolor jest świetny! Niebieski z lekkimi błyszczącymi drobinkami.


Astor Quicks & Shine Tak jak obiecuje producent efekt szybkiego schnięcia w 45 sekund jest. Lakiery w kolorze czerwieni kupuje już z lepszych firm, z racji tego że odcieni czerwieni używam na co dzień,bo się dobrze czuje w tym kolorze. Kolor ten ma piękną intensywną barwę. Jeśli chodzi o trwałość to 4 dni. Mam jeszcze inne lakiery z Astora,więc ogólnie trwałość tej firmy to 4 dni wzwyż oczywiście przy dobrej bazie.




Pomadka Lovely ma fajny różowy odcień. Szukałam czegoś nawilżającego innego niż szminki Rimmela, które swoją drogą kupuje dosyć często. Jeżeli chodzi o pomadkę Lovely to jest ok. Fajny kolor, nawilża usta i ma bardzo ładny zapach. Oczywiście jeśli porównam z pomadkami Rimmel, to jest gorsza pod względem trwałości i intensywności koloru Ale jak dla mnie głównym powodem kupienia było nawilżenie,więc pod tym kątem spełnia moje wymogi.

 Pomadka Eveline Aqua platinum też została kupiona przeze mnie pod kątem nawilżenia. Niestety okazała się nie trafiona. Raz już posiadałam pomadkę,aczkolwiek matująca z serii Aqua Platinum i nie spisywała się za dobrze. Obecna pomadka nr.484 w odcieniu jasnego różu spełnia wymogi po części. Nawilża ale do pewnego momentu,max godzinkę. Potem zasycha na ustach tworząc nierówności. Przy tym produkcie niezbędnym jest malowanie się nią kilka razy w ciągu dnia. Kolor jest bardzo ładny. Niestety nie powrócę już do pomadek tej firmy.

BUZIAKI :***

4 komentarze:

  1. Lakiery mają genialne kolory, szczególnie ten różowy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą pomadkę z Lovely w tym samym kolorze i jest ok, a z Eveline Aqua Platinum mam czerwoną i powiedziałabym że jest lepsza od tej z Lovely, ale kto co lubi ;) A czy ten różowy lakier z Lovely nie jest tylko do sztucznych paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zaopatrzyłam się w lakier Hello Summer z wibo, ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń