środa, 13 maja 2015

Rossmann - szaleństwo tydzień drugi

Witajcie kochani ;)

Dziś post makijażowy, z resztą moich skromnych  zakupów z drogerii rossmann. Zrobiłam zapas moich ulubionych pudrów Rimmel (z pomocą mojego przyszłego męża,który specjalnie w 1 dzień promocji jezdził po Krakowie specjalnie za odcieniem 003, którego używam.Moje zakupy były bardzo skromne.
Nie obyłoby sie jednak bez odżywki ,tuszu do rzęs,kredek czarnej i brązowej oraz elinera,z którego podczas zakupów byłam najbardziej zadowolona. Zapraszam do przeczytania recenzji :)

Pudry Rimmel Stay Matte zawsze muszę mieć ich zapas. Wraz z moim podkładem Catrice tworzy duet idealny. Długotrwale matuje skórę,eliminując błyszczenie.Nie tworzy efektu maski, wyglądając naturalnie. Cena waha się w granicach 25-28 zł w znanych drogeriach. 



Serum Eveline Cosmetics Advance Volumiere .Tak jak obiecuje producent tak jest. Nakładam go na rzęsy pod tusz do rzęs. Zauważyłam po nim wyrastające nowe rzęsy.Kiedyś nakładając odrazu tusz na rzęsy, po tygodniu,dwu zaczeły wypadać. Stawały się obciązone z dnia na dzien. Po serum jest inaczej ,rzesy wypadają sporadycznie. Cena to 14 zł,więc jak na swoje działanie warte polecenia!


Maybelline Rocket Volum' Express Mascara jak we wczesniejszym postem makijażowym porównałam z tuszem my secret. Tusz jak obiecuje producent pogrubia i wydłuża rzęsy. Idealnie rozdziela rzęsy nie tworząc grudek. Kolor głębokiej czerni jest tak samo rewelacyjny jak w przypadku tuszu my Secret. Cena to 32 zł,więc jak za ten tusz to dużo. Jednakże jest dobry.




Kredki Lovely eye liner czarna i brązowa. Kredki mają intensywny odcień. Oczywiście pod koniec dnia blakną i się rozmazują. Brązowa jest idealna do podkreślenia brwi. Cena to 4,69 w rossmannie. 



Lovely Butterfly liner nr.3. Dorwałam ostatni w drogerii. Jego piękny turkusowy kolor to zachwycił mnie od razu.Pędzelek jest smukły, przez co aplikacja na powieki jest ułatwiona. Jeśli chodzi o trwałość to testowałam go przez parę godzin i przyznam szczerze,że się nie rozmazał,ani nie zanikł.Cena to koło 8 zł,więc jest dobrze. Polecam go serdecznie! 

A wy co upolowałyście w drogerii? 
Piszcie w komentarzach :)
Czekam na wasze opinie.

BUZIAKI :*** 

1 komentarz: