wtorek, 23 września 2014

Nowosci kosmetyczne

Witajcie kochani! :)
Wracam do was po dłuzszej nieobecnosci, nie ze stylizacja lecz z nowosciami kosmetycznymi.
Oczywiscie przechodzac koło drogerii żadna kobieta nie będzie mogłado niej nie wejsc.
Ja jestem maniaczka ubrań i kosmetyków,wiec dla mnie nigdy dość nowych rzeczy.
W ulubionej drogerii Natura upolowałam kosmetyki,którym jestem wierna od dawna ale także błyszczyk i lakier, który chciałam wypróbowac. :)


Mój ulubiony podkład numer 1 Verona, Ingrid, Ideal Face .

 Świetna konsystencja,krycie i cena .Mimo ze ostatnio nie udaje mi sie go złapać na promocjii to 20 zł to i tak jest smieszna cena,wiec zawsze musi sie znalezc w mojej kosmetyczce.Odcien 15 jest dla mnie idealny

 Faworyt od kilku miesięcy puder Rimmel,Stay Matt 

Idelne krycie,trwałość jak na kosmetyki Rimmela dosyc dobra i oczywiscie niska cena w porównaniu do jakośći 26 zł

Lakier Sensique,błyszczyk MySecret i oczywiscie kolejny ulubieniec idealny Tusz do rzes


 Lakier kupiony na spróbowanie,krycie idelne po 2 warstwach,aczkolwiek czas utrzymania sie na paznokciach u mnie to okolo 2-3 dni. 

Błyszczyk nawilza,ale rowniez utrzymuje sie kolo 2 godzin.Jak na cene 10 zł nie jest najgorzej.
Tusz to mój kolejny ulubieniec.Idealnie rodziela rzesy,utrzymuje sie cały dzień. Nie obsypuje sie i co najwazniejsze kolor głęboka czerń jest rewelacyjny!!

Jak zwykle cena 10 zł jak na jakosc jest rewelacyjna!!


Farba Naturia,mrozny braz.

 Co do tych farb mam mieszane uczucia,aczkolwiek kolor w miare długo utrzymuje sie na wlosach,


BUZIAKI :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz