poniedziałek, 29 września 2014

SOS dla włosów!



WITAJCIE KOCHANI!

Wracam do was po dłuzszej nieobecnosći.Była podyktowana moja praca w weekend. Choć pracałatwa,przyjemna, opłacalna jak na prace dorywcza to nóżki bolały trochę. 
Dzis post na temat włosów. Zawsze gdy zbliza się jesień włosy mi wypadają garsciami. Ale teraz znacznie więcej mi ich zaczeło wypadać niż zazwyczaj. Postanowiłam temu zaradzić. 



VITALSSS PLUS
Pierwszą rzeczą,którą kupiłam to suplement diety vitalsss plus. Witaminy to podstawa codziennej zbilansowanej diety. Witaminki zauważyłam w biedronce i postanowiłam je kupić. Ich rewelacyjna cena 9,99 zł mnie przekonała,pomimo że nie lubie eksperymentowac i raczej kupuje to co sie sprawda. 

HERBATA POKRZYWOWA
Nigdy nie lubiałam herbat ziołowych.Ale czego się nie robi dla zdrowia! Kupiłam herbate i o dziwo od początku ją polubiłam. Bardzo smaczna i stwierdzam że naprawde mogłabym pić tylko ją przez cały czas.Zdrowa i dobra -czego chciec więcej 


SKRZYP W TABLETKACH
Czytałam też ze skrzyp jest dobry na porost włosów.Starałam się kupić najbardziej naturalny. 

 SZAMPON CZARNA RZEPA
I na koniec szampon Czarna Rzepa firmy Barwa. Mam kosmetyki tej firmy i kazdy z nim spełnia swoje zadanie.Jednak ten szampon stosowany bez zadnej odzywki nie nadaje sie do mycia włosow. Włosy po nim są do rozczesania, splątane, sztywne,suche i skołtunione. Ja myje nim wlosy sporadycznie i dodatkowo nakladam na 30 min moje cudowne odzywki z Wiednia Balea professional i wtedy wloski sa sypkie i wygladaja zdrowo. 

Podsumowując : 
Mineło 22 dni od rozpoczecia kuracji przeciw wypadaniu włosów i na całkowite efekty trzeba czekać znacznie dłużej. 
Z tego co obserwuje moje włosy faktycznie wypadają w znacznie mniejszej ilosci i co najwazniejsze są coraz bardziej gęste! 
Kiedyś nie lubiłam swoich gestych wlosów ale po tym jak robily sie coraz zadsze pragnełam je miec spowrotem. 
Myśle ze po 2 miesiacach osiagne cel czyli niewielka ilosc wypadajacych wlosów i objetosc!! 

BUZIAKI :***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz