poniedziałek, 8 września 2014

pastels & flowers

Witajcie kochani! :)

Pogoda dzisiaj nas nie rozpieszcza. Ciagle pada,jest chłodno i brudno.Ja postanowiłam wyjsc na przekór pogodzie i umilić dzien kolorowym outfitem.

Dzisiejszy look nieco wkracza w klimaty letnie,ale tylko z pozoru. Idealny jest na cieplejszy przełom sezonu lato/jesień.

Głowna role w zestawie odgrywa moja ulubiona spodniczka w kwiatki,którą połączyłam z pastelowa koszulą. Jak wiemy w tegorocznych barwach ubrań, które będziemy nosić tej jesieni również znalazły swoje miejsce pastelowe barwy jak i również motywy kwiatowe.

Pastelowa mgiełkowa koszula nadaje uroku i lekkości stylizacjii.

Mam nadzieje że ten zestaw przypadkie wam do gustu ;)












BUZIAKI :***

Mgiełka - no name
Spodniczka - Tally weijl 
Torebka - Prezent


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz