środa, 20 maja 2015

Black & White

Witajcie kochani :)
Jak ten czas teraz szybko leci. Nim się nie obejrze zaraz sesja,potem tylko obrona licencjata i koniec uczelni.I wkraczanie w mega dorosłe życie. Jak ten czas naprawde szybko mi zleciał...

Dziś mam dla was stylizację na szybko w wersji Black & White.
Do białej przewiewnej warstwowej bluzeczki dobrałam czarne skóropodobne szorty, które upolowałam w zeszłym roku na letnich wysprzedażach. Topy tego typu cieszą się popularnością zwłaszcza w tegorocznych kolekcjach wiosna/lato. Ja przyznam szczerze, że przeglądając asortyment w sklepach często je spotykałam. Do stylizacji założyłam buty na koturnie w kolorze bieli oraz torebkę w kolorze black&white.
Mam nadzieje że stylizacja przypadnie wam do gustu ;)






Co sądzicie o stylizacji??
 Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach :)

BUZIAKI :***




6 komentarzy:

  1. Spokojnie, obrona to tylko formalność- nie ma się czego bać- mówie to na własnym doświadczeniu :) :) jeśli pracę napisałaś sama, to spokojnie dasz radę! :)

    Zestaw jak najbardziej moje klimaty! :) skórzane szorty sama uwielbiam nosić, tylko szkoda, że u mnie jeszcze pogoda coś nie ta :/
    i kolor pazurrrrków również zwrócił moją uwagę <3

    Co byś powiedziała na wspólną obs?
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że faktycznie to formalność ;)
      Obserwacja jak najbardziej :)

      Usuń
  2. jak dla mnie świetny ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spodenki :)
    Pozdrawiam :)
    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :) uwielbiam biało-czarne zestawy:)

    OdpowiedzUsuń