niedziela, 10 maja 2015

Striped top and leather skirt

Witajcie kochani ;)

Po poście typowo makijażowym powracam do rzeczywistości, choć nie jest łatwo. Obawiam się że w przeciągu miesiąca posty modowe pojawiać się będa sporadycznie, bo mam teraz na głowie pisanie reszty licencjata.
I już za 3 tygodnie muszę go oddać do dziekantu. Mam nadzieje że rozumiecie mnie, w końcu tak niewiele już mi zostało do skończenia tych studiów. A póki co mając chwilkę wolnego czasu przygotowałam dla was dziewczęcy, elegancki look.
Ostatnio na zakupach kupiłam skóropodobną spódnicę. Przyznam szczerze zastanawiałam się nad nią od zeszłego roku. Okazała się dobrym zakupem,tym bardziej ze skóra jest nadal w modzie. 
Spódnicę w stylizacji połączyłam z topem w paski. By nie było tak czarno i biało, dorzuciłam różowy pastelowy akcent w postaci mojej ulubionej marynarki z nepranu. Nie mogło zabraknąć także torebki black&white. Dodatki jak zawsze w postaci koli srebrnej i różowej branzoletki.

Co sądzicie o tej stylizacji?


















Top: h&m
Spódnica: Inna
Marynarka: Sinsay
Torebka: Primark
Botki: Primark

BUZIAKI :***

2 komentarze: