sobota, 2 maja 2015

Recenzja nowośći z drogeri natura

Witajcie kochani ;)


Dziś mam dla was post typowo z kategorii makijażu. Do zeszłego tygodnia trwała promocja w Drogeria Natura na kosmetyki z szaf makijażowych -40%.Szukałam podkładu i odkryłam nowy podkład, który stał się dla mnie numerem 1.Zrobiłam także zapas tuszy do rzęs,których kiedyś również używałam i kupiłam cienie do testowania. Zapraszam was do przeczytania recenzji ;)



Podkład Catrice Nude Illusion poleciła mi Pani w drogerii. Na początku szukałam raczej podkładu gęstego, przede wszystkim dobrze kryjącego. Jednym słowem podkładu ciężkiego. Rzecz jasna takiego typu podkłady strasznie zapychaja naszą skórę,więc korzyści dla skóry nie ma żadnej. Postanowiłam wypróbować nawilżający,lekko kryjący podkład. To był mój strzał w 10, bo mam z natury skórę bardzo suchą i zawsze szukałam podkładu nawilżającego, aczkolwiek dobrze kryjącego. To raczej nie idzie ze sobą w parze. Po nałożeniu podkładu Catrice na twarz poczułąm ogromną różnicę. Podkład ma konsystencję bardzo lekkiego kremu i praktycznie nie wyczuwa się go na twarzy. Mam 2 odcienie 010 NUDE IVORY i 020 ROSE VANILLA. Nadaje lekko koloryt skórze. Oczywiście lekko się sciera jak każdy podkład,ale po całym dniu to naturalne. Jeśli chodzi o cenę to waha się ona w granicy 32-36 zł,więc jak na podkład to średnia półka cenowa. Ja oczywiście zakupiłam go na promocji w Drogerii Natura za ponad 20 zł. I rzecz jasna do niego napewno będe wracać!


Tusz firmy my secret Extra Lash odkryłam bardzo dawno temu w drogerii. Ma szczoteczkę silikonową, która idealnie rozdziela nasze rzęsy. Jeśli chodzi o pogrubienie to po 2 razie pomalowania rzęs jest dobrze widoczne. Ja raczej na rzęsy nakładam najpierw odżywkę, a potem 1 warstwę tuszu, bo to mi na dzień w zupełności wystarczy Nie obsypuje się i co najważniejsze kolor głębokiej czerni jest rewelacyjny!. Cena to tylko 10 zł,więc jak na taki tusz to bardzo tanio. Jeśli miałabym go porównać z jakimś tuszem to byłby to Maybelline Rocket Volum' Express Mascara, którego również używam. 




Paletka cieni Sensique Trendy Colour, Glamour Palette. W palecie znajdują się 4 kolory cieni. Jasny w kolorze beżu idelnie nadaje się do rozjaśnienia. Pozostałe 3 odcienie to kolor brązu ,począwszy od ciemnego,przez średni, aż do jasnego. Kolory są dobrze napigmentowane, nie rozmazują się i są trwałe. Cena 10 zł. 

A wy używałyście któregoś z tych kosmetyków? 

BUZIAKI :***

1 komentarz: